torsdag 6 oktober 2016

Marsipanfigurer jul steg for steg

Marsipanfigurer till jul i form av en snogubbe, tomtenisse, gris och jultomte. Lika goda som de ar sota Har visar vi hur du gor – steg for steg. marsipanfigurer jul. Marsipanfigurer jul steg for steg recept pa Matklubben, har finns massor med recept pa marsipanfigurer jul steg for steg!. Janelle slar pa stort och fortsatter sitt julbak med inte sa mycket mindre an marsipanfigurer!.

Nu far tartbotten sta och dra till sig fyllningen sa att tartan blir saftig och god. En steg for steg-beskrivning hur jag fyller en tarta kan du hitta har. Har finns tydliga steg-for-steg-instruktioner hur du kan gora olika typer av Hundvalpar Katt, Hund Nalle Mamma-Barnkurs Jul Mamma-Barnkurs Pask. Forst ut ar de marsipanfigurerna vi gjorde i fredags. Da fick vi “leka” i KY?s-lokaler dar de som blir riktiga konditorer jobbar. Vi i var klass blir inte. Jane Norlander: Hej, Vi gor egen marsipan varje jul. eller bocker dar man kan fa steg for steg hur man gora finaste marsipanfigurerna.

Marsipanfigurer recept

Nu har jag lekt med marsipan igen, men det gar ju att gora marsipandekorationer i sockerpasta ocksa, om man foredrar det. Jag borjar med att. 2 Sa darfor delar jag med mig av en steg-for-steg beskrivning for det vet jag att ni uppskattar. 19 Jul Nar jag gjorde grisen till bondgardstartan fotade jag hur jag. Gora trevliga overraskningar - Tips och hantverk ideer till jul. Underbara overraskningar a.h.v. steg for steg illustrationer plus en mall eller mogel. Exempel pa marsipanfigurer och hur man gor marsipan, kan hittas i Marsipan. Jag har fatt sa manga kommentarer/mail om hur jag gor mina rosetter och nu antligen har jag tagit tag i det hela och fotograferat en steg-for-steg beskrivning. 1. Steg for steg. Valkommen till fliken dar du kan hitta tips inom modellering av marsipan mm! Klicka pa bilderna for att komma vidare till ratt beskrivning eller film.

Posted in Steg for steg, Sugarpaste/marsipanfigurer, Tips Tagged cake, explosion cake, explosionstarta, fodelsedagstarta, gron tarta, green. Recept for marsipanfigurer jul. Pa hittar du 7 recept for marsipanfigurer jul sa val som tusentals liknande recept. Steg for steg: Modellera en gris. Att gora en gris ar faktiskt inte sa himla svart. Tycker nog att det ar det lattaste djuret jag gjort! Nar jag gjorde. Sa sota, tack for att du lagger ut steg-for-steg beskrivningar, det uppskattar jag verkligen, nu kanske man skulle vaga sig pa att modellera lite :-). Jag har nedan gjort ett par enkla steg i bildform sa att du latt kan folja tillvagagangssattet Den kan du alltid anvanda till lite fina och goda marsipanfigurer! Jag har ocksa anvant en stampel och stamplat dit texten god jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

loading...